Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 27 maj 2014

Dagens symptomcheck

Idag är jag jättetrött (men kan bero på att vi kommer i säng så sent om kvällarna...)
Extremt sugen på choklad (kan hänga ihop med tröttheten)
Mensvärk som kommer och går (det mest tydliga tecknet, för jag brukar aldrig ha mensvärk innan mensen börjat och då är den desto kraftigare)
Ömma bröstvårtor + svullna bröst (inbillning?)
Mer hungrig än vanligt (kanske tröttheten där också?)
Känner mig uppblåst/upplever att byxorna sitter väldigt tight (kan bero på att jag inte varit på toa idag, vilket i sin tur beror på hästdosen järn jag äter för att få upp mitt järnvärde efter missfallet då jag förlorad rätt mycket blod gör att jag blir förstoppad lite nu och då)

Har lusläst min blogg från nov-dec 2011 och jag verkar inte ha haft så många andra symptom så här tidigt förutom mensvärken. Så...jag vet varken ut eller in egentligen.
Förmodligen har jag inbillat mig alltihop.

1 kommentar: